Spar provisionen og bliv mere synlig
Med Picassos integration til WIHP og Google Hotel Ads kan I promovere jeres online priser og sælge jeres ophold direkte på kundens internet søgning. Dermed sparer I provisionen til salg gennem kanaler.


 

Synlighed på de forskellige søgemaskiner og metasøgemaskiner er et selvfølgeligt krav til hoteller i dag. Men lige så vigtigt for mange hoteller er det at minimere udgifterne til online salgskanaler.
Disse punkter har vi adresseret med vores nye integration til WIHP og Google Ads.

Du kan med den få adgang til en lang række søge- og metasøgemaskiner som eksempelvis

- Google Hotel Ads
- Tripadvisor
- Trivago
m.fl.

Et eksempel på en Tripadvisor søgning (nedenunder)
Øverst listes priserne hentet fra jeres Picasso.
Gæsten booker via denne knap og I sparer den provision til en af bookingkanalerne, som I ellers ville have betalt. I stedet betaler I CPC (Pay-per-Click) til den givne platform. Beløbet varierer pr. platform men er generelt meget billigere. I følge WIHP er den globale gennemsnitlige CPC 0,96 Euro.
WIHP tripadviser
 

googleads
Tilbage til oversigt
Mere info
Kontakt os hvis du vil vide mere, eller bestille en uforpligtende demonstration


  
Kontakt
  Rune Erichsen

    Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
    eller ring på
    tlf. 36 19 21 13





En Google søgning på f.eks 'hotel' og 'København'.
I venstre kolonne vil jeres online klient ligge med den bedste pris.

shot2