få det optimale ud af Revinate
Få større overskud og bedre service med Picassos Revinate interface Picasso har nu 2-way real time integration med Revinate

Mere end 30.000 hoteller over hele verden bruger Revinate til at lære mere om deres kunders ønsker og forventninger gennem spørgeskemaer og sociale medier, samt til at målrette tilbud og markedsføring efter den enkelte gæsts behov.
Picasso sender kontinuerligt data om alle reservationer, kundedata og status, som kan bruges i Revinates marketing modul.



 revinate logo color sm 4184yk6

  • Udsend spørgeundersøgelser efter ophold og modtag svar på de spørgsmål der er vigtige for jeres hotel.

  • Anmeldelser af hotellet videresendes til Tripadvisor. Hoteller har oplevet en stigning i anmeldelser på op til 400% og en stigning i bedømmelse med ca. 15%

  • Du har fuldt overblik over dine resultater og besvarelser i Revinates bruger-kontrolpanel.

  • Få notificationer i real-time, når du får en ny anmeldelse eller nævnes på de sociale medier, for evt. hurtig respons

  • Hold øje med dine konkurrenters omdømme, og aflur deres styrker og svagheder.

  • Sammenhold hotellets udvikling i online omdømme med hotellets udvikling i indtægter.

  • Nem og brugervenlig kunde-nyhedsmail service, med segmentering af jeres gæster fra Picasso.
 
Fotolia 65281588 L



Tilbage til oversigt



Mere info

Kontakt os hvis du vil vide mere, eller bestille en uforpligtende demonstration


  
Kontakt
  Rune Erichsen

    Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
    eller ring på
    tlf. 36 19 21 13





mere om Techotel Picasso

Skandinaviens foretrukne digitale hotelsystem

Picasso er et komplet administrationssystem for hoteller, kroer, vandrerhjem, restauranter, konferencecentre, hostels og meget mere.

Med Picasso kan du f.eks:

- Administrere dine bookinger på en nem og overskuelig måde
- Skabe og automatisere din egen pris/yield strategi.
- Bruge CRM systemet til at skabe gensalg og positiv kundekontakt.
- Sælge dine produkter på din hjemmeside med vores online booking
- Udskrive rapporter og lister af næsten alt.
- Lave statistik over jeres belægning/indtjening.
- Integrere og administrere jeres brug af kanaler.

Picasso videreudvikles konstant i samarbejde med vores kunder. Bl.a på baggrund af vores årlige brugermøder hvor vi besvarer spørgsmål og får feedback fra brugerne.

Picasso har 24 timers support og dygtige konsulenter med hotelbaggrund, der kan vejlede og undervise i den bedste udnyttelse af systemet.


Picasso nyheder:
- Ny Mobile booking.
- Ny Mobil Check-out.
- Ny Online booking.
- Ny digital gæstebog, som gæsten får link til i opholdsperioden.
- Picasso er nu integreret med Revinate; verdens mest benyttede digitale marketing platform.
- MIS beregnes beregnes løbende henover dagen.
- Ny 2-way interface til YP Intelligence CM med forskellige driftscenarier.
- Vores hostingcenter udvides kraftigt igen i Okt. 2016. Sikrere og hurtigere.
- Piccoline rengørings- og maintenence app integreret med Picasso.

Udvalgte links

Administration af bookinger
CRM og MIS - statistik og kundekontakt
Online booking
Rapporter
YP Intelligence channel Manager
Brugerindflydelse på Picasso
Mobile booking