piccoline cleaning & maintenance
Få den nye Piccoline app og få styr på rengøringen via Picasso

ipod
Med et helt nyt design og forbedret funktionalitet sørger Piccoline for, at der er fuldstændig styr på alle værelsers cleaning status.

Piccoline er en hurtig og nem rengørings-app speciallavet til hoteller, som fungerer perfekt integreret med Picasso.



Piccoline er utroligt enkel at bruge, og synkroniseres automatisk med Picasso.
Receptionschefen/Oldfruen kan oprette individuelle tasks på det enkelte værelse, vælge automatisk oprettelse af tasks på alle værelser, eller en kombination af begge dele og sende dem til Piccoline.


Rengøringspersonalet læser og ændrer status på hvert værelse efterhånden som de rengøres, og todo opgaver udføres.
De kan desuden oprette vedligeholdelsesopgaver og give feedback om enkelte opgaver til receptionen.


I Piccolines settings kan du skræddersy, om hotelgæsters navne skal fremgå eller om f.eks kun vedligeholdelsesopgaver skal ses (f.eks til viceværten) m.m.


top

Med Piccolines topmenu kan du få et hurtigt overblik over de forskellige værelser og deres status med et enkelt klik på den liste du gerne vil se.
 
Et par af mulighederne med Piccoline og Picasso:
  • Send rengøringslister til rengøringspersonalet via IPod touch, IPad eller IPhone.
  • Opret opgaver til rengøringspersonalet.
  • Rengøringspersonale kan klarmelde værelser i Picasso via Piccoline.
  • Følg hvor langt personalet er nået med rengøringen.
  • Opret maintenance opgaver til teknisk afdeling.
  • Få rapport over tidsforbrug pr. værelse







Mere info

Kontakt os hvis du vil vide mere, eller bestille en uforpligtende demonstration


  
Kontakt
  Rune Erichsen

    Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
    eller ring på
    tlf. 36 19 21 13





mere om Techotel Picasso

Skandinaviens foretrukne digitale hotelsystem

Picasso er et komplet administrationssystem for hoteller, kroer, vandrerhjem, restauranter, konferencecentre, hostels og meget mere.

Med Picasso kan du f.eks:

- Administrere dine bookinger på en nem og overskuelig måde
- Skabe og automatisere din egen pris/yield strategi.
- Bruge CRM systemet til at skabe gensalg og positiv kundekontakt.
- Sælge dine produkter på din hjemmeside med vores online booking
- Udskrive rapporter og lister af næsten alt.
- Lave statistik over jeres belægning/indtjening.
- Integrere og administrere jeres brug af kanaler.

Picasso videreudvikles konstant i samarbejde med vores kunder. Bl.a på baggrund af vores årlige brugermøder hvor vi besvarer spørgsmål og får feedback fra brugerne.

Picasso har 24 timers support og dygtige konsulenter med hotelbaggrund, der kan vejlede og undervise i den bedste udnyttelse af systemet.


Picasso nyheder:
- Ny Mobile booking.
- Ny Mobil Check-out.
- Ny Online booking.
- Ny digital gæstebog, som gæsten får link til i opholdsperioden.
- Picasso er nu integreret med Revinate; verdens mest benyttede digitale marketing platform.
- MIS beregnes beregnes løbende henover dagen.
- Ny 2-way interface til YP Intelligence CM med forskellige driftscenarier.
- Vores hostingcenter udvides kraftigt igen i Okt. 2016. Sikrere og hurtigere.
- Piccoline rengørings- og maintenence app integreret med Picasso.

Udvalgte links

Administration af bookinger
CRM og MIS - statistik og kundekontakt
Online booking
Rapporter
YP Intelligence channel Manager
Brugerindflydelse på Picasso
Mobile booking